FANDOM

Bohater drewnianego piórnika
Bohater drewnianego piórnika
Numer odcinka.: 72b
Tytuł oryginalny (angielski): Wooden pencil case hero
Sezon: 4
Data: 29.04.2012
Poprz. Odcinek: Jankodzilla
Nast. Odcinek: Wielka Gołaniecka zagadka

Bohater drewnianego piórnika to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Tornado zagłębia się w stare polskie bajki i odnajduje Plastusia. Gdy więcej się o nim dowiedział, zrobił swojego z plasteliny i włożył w drewniany klocek. Nic się nie stało, więc poprosił o pomoc Hammera Bro., który nie chciał go wskrzeszać, bo po co. Jasiowi się podobało nowe hobby Tornada i pomógł mu się wkraść do laboratorium po trochę proszku. Plastuś ożył i zaczął uciekać w stronę wyjścia. Dwójka ścigała Plastusia aż do parku, gdzie stanął. Tornado go podniósł i zaczął do niego gadać, a on nic nie mówił. Jasiu myślał, że proszek nie działał jak trzeba, ale Plastuś znów ożył i zaczął mówić o sobie. Po tym monologu Tornado zafundował wszystkim po zimnym napoju, a potem pójście na lody. Po godzinie zabawy, Plastuś zaczął się zamieniać w prawdziwego wymyślonego i chciał już wracać to Tereski, ale nikt nie wiedział jak. Znów poprosili o pomoc Hammera Bro. który też nie wiedział co zrobić, bo Plastusia prawdziwego nie było, ale wymyślił, że mogą nabrać i wysłać do jakiegoś twórcy filmów. Malec słyszał ich plan i zgodził się na to.

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo chciałem zrobić, by odcinek nazywał się Śladami Plastusia, lecz pomyślałem na dodanie jakiegoś szczegółu z tamtych czasów, jakim jest drewniany piórnik.
Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b