FANDOM

Dżunglowa przygoda
Dżunglowa przygoda
Numer odcinka.: 78b
Tytuł oryginalny (angielski): Jungle adventure
Sezon: 4
Data: 2.04.2012
Poprz. Odcinek: W górę!
Nast. Odcinek: Udany weekend

Dżunglowa przygoda to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Od dawna Hammerowi Bro. brakuje przygód, tak więc teraz ma zamiar lecieć do dżungli, ale pozostałym nie chce się. Jednak i tak polecieli, lecz z przymusem. Po drodze jednak napotkali chmurę burzową, ale gdy chcieli ją ominąć to trafił w nich piorun i każdy z trójki poleciał w inną stronę dżungli. Jasiu spadł w drzewa, co zamortyzowało jego upadek, ale spadł tuż przy rzece. Nic nie było, a ponieważ nie umie pływać pozostało mu iść w dół rzeki. Hammer Bro. schował się w skorupce i wylądował na mrowisku, przez co natychmiast zaczął uciekać, bo to były czerwone mrówki. Gdy tylko rozejrzał się po okolicy, zbadał sytuację i zaczął wymyślać plan. Tornado wylądował na małej polance przy klifie, do którego nieostrożny spadł i wylądował w rzece. Gdy wyszedł, zaczął sobie budować hamak z liści i czekał na zbawienie, bo nie chciało mu się nic robić. Po kilku godzinach wędrówki Jasia, postanowił zrobić sobie łódkę i popłynąć, bo rzeka była gładka i spokojna. Tak więc zrobił, a po drodze spotkał Tornada, którego zabrał ze sobą. Hammerowi Bro. udało się zrobić pojazd napędzany bananami i szybko dzięki temu przemierzał dżunglę, po chwili natrafił na rzekę, z której został zabrany przez łódź dwójki. Gdy tak sobie płynęli natrafili na wodospad, ale na szczęście Hammer Bro. wezwał bolid, który zawiózł ich z powrotem do domu.

Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b