FANDOM

Handlowa część miasta
Handlowa część miasta
Numer odcinka.: 76b
Tytuł oryginalny (angielski): Commerce site of city
Sezon: 4
Data: 1.05.2012
Poprz. Odcinek: Drużyna J
Nast. Odcinek: Szkolni błaźni

Handlowa część miasta to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

W mieście zostało wybudowane nowe centrum handlowe, do którego <jak zwykle> wszyscy musieli wejść, by zobaczyć co tam ciekawego jest. Jasiu pomyślał, że to idealne miejsce na kryjówkę, ale i poszedł tam z resztą trójki. W tym nowym centrum było dosłownie wszystko, bo miało piętro i przedziały ze wszystkimi rodzajami. Trójka jak zwykle poszła do przedziału z grami, by sprawdzić jakie tu ciekawe gry mają. Hammera Bro. tak bardzo interesują wszystkie mechaniczne urządzenia, że go zahipnotyzowało, by zostać tutaj całą noc. Tak więc jego sprytny plan to ukrycie się w kanapach, by wyjść tuż po zamknięciu. Na szczęście mieli latarki, by w tych ciemnościach wiedzieć co jest. Tak więc Jasiu z Tornadem poszli zwiedzać całe centrum handlowe, natomiast gdy Hammer Bro. został w mechanicznym przedziale, gdzie zaczyna sobie coś tam konstruować. Po kilku godzinach wszyscy dalej bawią się w najlepsze, lecz Hammer Bro. skończył to co tam budował. Jest to robot stworzony do pomocy domowej, zrobiony ze wszystkich tutejszych gadżetów, lecz gdy chcą opuścić centrum, włącza się alarm poprzez wyniesienie stąd robota. Jednak sprawa zostaje opanowana, gdy Hammer Bro. wraca po niego po otwarciu.

Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b