FANDOM

Jankodzilla
Jankodzilla
Numer odcinka.: 72a
Tytuł oryginalny (angielski): Johndzilla
Sezon: 4
Data: 29.04.2012
Poprz. Odcinek: Pod długą frytką
Nast. Odcinek: Bohater drewnianego piórnika

Jankodzilla to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Jasiu ślizga się na świeżo wypastowanej podłodze w pokoju obok, lecz przez nieostrożność tak się poślizguje, że ląduje w laboratorium akurat gdy Hammer Bro. testuje promień zwiększający. Promień trafia Jasia, który powoli zaczyna rosnąć i szybko wyszedł na dwór, by nie zniszczyć domu. Jasiu bardzo szybko staje się gigantem, aż w końcu przestaje się powiększać na wysokości 100m. Hammer Bro. ma straszne przeczucia, ale Tornado lubi takiego dużego. Jasiu widzi teraz całe miasto, lecz musi uważnie wszystko robić, by nikogo nie nadepnąć, chodzi sobie tak po mieście z największą ostrożnością. Hammer Bro. już powiadomił wojsko o tym, by nie przylecieli. Z laboratorium zabrali promienie zmniejszające, które wysyłały promienie zmniejszające. Jasiu był jednak bardzo daleko, przez co musieli lecieć bolidem, by go dogonić. Promienie były jednak za słabe, by zmniejszyć Jasia ale Tornado wiedział co zrobić, by go zmniejszyć. Polecieli do najbliżej elektrowni by naładować promienie. Teraz udało im się zmniejszyć ich towarzysza.

Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b