FANDOM

Kujon się znalazł
Kujon się znalazł
Numer odcinka.: 62b
Tytuł oryginalny (angielski): The wise guy
Sezon: 4
Data: 24.04.2012
Poprz. Odcinek: Po złej stronie czasu
Nast. Odcinek: Stalowy pancerz

Kujon się znalazł to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Tornado myśli sobie, że jak będzie mądrzejszy to każda akcja trójki będzie lepsza. Hammer Bro. chętnie mu udziela miejsca i to z czego Tornado chciał się uczyć. Jednak po wielu godzinach nic do głowy mu nie weszło i chciał teraz się uczyć z tymi mądrymi z klasy Jasia, więc ten powiedział im o Tornadzie, ale one chciały by on przyszedł do nich. Więc o określonej godzinie Tornado poszedł do dziewczyn (z Jasiem w środku). Następnego dnia u trójki Tornado wydawał się mądrzejszy, a w dodatku pomagał Hammer Browi. e jego nie udanych wynalazkach i pomagał również Jasiowi w lekcjach i innych głupotkach. Teraz Tornado bardziej pomagał trójcę nawet w cennych akcjach, lecz znudziło mu się to zaczął się dalej uczyć. Powoli jego wielka mądrość zaczęła przeszkadzać Jasiowi i Hammer browi. bo zaczął nawet ubierać się jak kujon i przestawać używać przemocy. Hammer Bro. jdnak pozwolił jeszcze mu być kujonem, lecz w końcu postanowił coś z tym zrobić. Razem z Jasiem przygotował odmużdżacz, po czym trafili promieniem w Tornada, a ten był znów normalny.

Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b