FANDOM

Operacja: piłka
Operacja piłka
Numer odcinka.: 70a
Tytuł oryginalny (angielski): Operation: ball
Sezon: 4
Data: 28.04.2012
Poprz. Odcinek: W harcerstwie
Nast. Odcinek: Ulepszony plac zabaw

Operacja: piłka to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Na W-F w klasie jest gorąco, bo wszyscy coś robią do zmęczenia prócz Jasia, bo W-F to nieraz czarna magia. Gdy piłka znalazła się tuż obok nogi, chciał ją wystrzelić lecz kopnął tak, że wylądowała po drugiej tronie płotu na śmieciarce. Teraz trójka musiała ją odzyskać w ciągu pół godziny, albo jedynka. Tornado zamienił się w skuter i trójka zaczęła gonić śmieciarkę, która wyrzuciła śmieci na wysypisko. Po kilku minutach błądzenia w śmieciach, śmieciarz mówi, że dał tą piłkę swojemu synowi. Tak więc ruszyli do małego Romcia i jego kolegów, którzy grali w parku. By dostać piłkę, trójka musiała wygrać meczyk, lecz Tornado podczas rozgrywki specjalnie wykopał piłkę poza park i mówił, że ją przyniosą. Ale jednak piłka wylądowała na skuterze, który zaczął jechać gdzieś, więc Jasiu zabrał jakiś skuter i pojechał za nim. Policja zauważyła kradzież i zaczęła pościg, a skuter z piłką miał drogocenny brylant, którym policja wiedziała co robić. Po wyjaśnieniach piłka została odzyskana i znów była w szkole.

Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b