FANDOM

Pomocnik
Pomocnik
Numer odcinka.: 68a
Tytuł oryginalny (angielski): The assistant
Sezon: 4
Data: 27.04.2012
Poprz. Odcinek: Akcje na reakcje
Nast. Odcinek: Dar do świętowania

Pomocnik to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Hammer Bro. uważa, że laboratorium zamienia się w śmietnik i przez to nie może odnaleźć właściwej części, dlatego zaczyna szukać za jakimś pomocnikiem rozwieszając plakaty. Wszystkie dzieci prawie się zgodziły, więc Tornado urządził bramkę, gdzie sprawdzano, czy na prawdę się przydadzą. Z pośród ich wszystkich znaleźli idealnego pomocnika - Darka, który od razu zaprzyjaźnił się z Hamerem Bro. lecz Jasiowi i Tornadowi wydawał się podejrzany. W laboratorium doskonale się dogadywali i świetnie się bawili, lecz Darek zaczął nie lubić Jasia i Tornada. Następnego ranka Hammer Bro. zobaczył czyściutkie laboratorium, bo Darek je wysprzątał i umył, za to mógł się pobawić jedną z broni trójki. Jednak po kilku dniach Darek zaczął coś robić i nie chciał trójce powiedzieć co, dopiero następnego dnia z laboratorium wyszła wielka maszyna bojowa, którą Darek sam zrobił, bo zawsze chciał mieć tutaj władze. Trójka zaczęła uciekać gdzieś w miasto, lecz maszyna doganiała ich i nie dało się uciec. Hammer Bro. wiedział, że wszystko to jego wina, więc teraz chce to naprawić. Wskoczył na tą maszynę i próbował ją jakoś wyłączyć, lecz Darek mu na to nie pozwalał. Kiedy wystrzelił pociski termiczne, Tornado przekierował je na maszynę, która wybuchła ale na szczęście Darkowi nic się nie stało. I teraz Jasiu i Tornado chętnie mu pomogą w laboratorium.

Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b