FANDOM

Potwór spod łóżka
Potwór spod łóżka
Numer odcinka.: 65a
Tytuł oryginalny (angielski): Underbed monsters
Sezon: 4
Data: 26.04.2012
Poprz. Odcinek: Spływ kanałem
Nast. Odcinek: Kontrola świata

Potwór spod łóżka to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Jasiu znów za dużo naoglądał się o duchach z Discovery, przez co nie może spokojnie spać i sobie myśli, że coś jest w pokoju. Hammer Bro. ciągle mu mówi, że nic nie ma i ma iść spać, lecz o nie może. Tornado też ma dość wygłupów i chce go postawić do pionu. Razem przesunęli łóżko i nic nie znaleźli, więc znów mogli spać. Jednak ciągle nie mógł przestać myśleć o tym, nawet po kilkukrotnym sprawdzeniu. Po chwili coś uderzyło w łóżko i cała trójka wyleciała aż do sufitu. Szybko to sprawdzili i zauważyli dziwną maź, która się świeciła, a po chwili nawet zaczęła pluć kwasem. Ta dziwna maź zaczęła pochłaniać wszystko do siebie, przez co rosła, aż nie zmieściła się w pokoju i wyszła na ulicę, gdzie zaczęła niszczyć samochody i inne rzeczy. Jednak woda z hydrantu zaczęła rozpuszczać maź i trójka wiedziała czego użyć przeciwko potworowi. Jak zwykle zeszli do laboratorium, lecz tam nie było wody więc wymyślili, by naprowadzić maź na jezioro. Przynętą był wielki sześcian z żelaza, który okazał się skuteczny, bo maź weszła do jeziora i się całkowicie rozpuściła, na szczęście nie zanieczyściła wody.

Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b