FANDOM

Spływ kanałem
Spływ kanałem
Numer odcinka.: 64b
Tytuł oryginalny (angielski): Drain flow
Sezon: 4
Data: 25.04.2012
Poprz. Odcinek: Ucieczka w tropiki
Nast. Odcinek: Potwór spod łóżka

Spływ kanałem to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Jasia i Kacpra inspirują takie rzeczy, jak np. co się kryje w ciemnościach i jak wszystko wygląda od środka. Tym razem decydują się na coś śmierdzącego, czyli zbadanie mrocznych tuneli kanałowych. Od Hammera Bro. dostają kombinezony i butle z tlenem. Na szczęście z laboratorium ciągnął się jeden tunel kanałowy, do którego weszli. Tornado i Hammer Bro. obserwują ich przez monitor i mają też liny asekuracyjne. Tym czasem u kolegów sprawy są proste, nie jest zbytnio ciemno i nic ich jeszcze nie zjadło. Czuli że to w czym chodzili jest ciężkie i błotniste, nawet nieraz musieli się nawzajem wyciągać. Dla żartów sobie nieraz krzyczeli przez otwory ściekowe. Jednak kiedy tak sobie szli, to zauważyli przed nimi jakiś właz, który był ciężko zamknięty, lecz zardzewiałość pomogła im otworzyć. W środku znaleźli nieużywane kanały i dużo wartościowych śmieci, które spakowali. Zanim ruszyli z powrotem do domu, to postanowili jeszcze pochodzić. Jednak musieli wracać, bo zaczynało brakować tlenu, a za te znalezione śmieci zarobili sporo kasy.

Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b