FANDOM

Strażnicy obrazu
Strażnicy obrazu
Numer odcinka.: 80b
Tytuł oryginalny (angielski): Image guards
Sezon: 4
Data: 3.05.2012
Poprz. Odcinek: Tornado idzie do pracy
Nast. Odcinek: Poker odmieniający wszystko (Sezon 5)

Strażnicy obrazu to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Nasza trójka dostała pilnie wezwana, mianowicie porywacze schwytani kilka odcinków temu uciekli i teraz mają zamiar ukraść Monę Lisę, bo mają plan. Tak więc ich zadaniem jest strzeżenie tego obrazu by nikt nie mógł go ruszyć. Na miejscu Hamer Bro. przygotował wszystkie sprzęty, porozstawiał system monitoringu i wiele innych pułapek. Każdy z trójki miał broń - AK-47 ze strzałkami usypiającymi. Na razie nic się nie działo, ale po chwili było coś słychać, ale to była tylko mucha. Tymczasem porywacze przygotowali wszystko co może unieszkodliwić pułapki. Ale system monitoringu ich namierzył przez co od razu trójka otworzyła atak, lecz porywacze mieli specjalne stroje. Na wszytko co mieli, porywacze mieli sposób, więc obraz jak i trójka została schwytana i włożona do ciężarówki. Jasiu jednak uwolnił się i po cichutku uwolnił resztę. Tornado przejął ster nad ciężarówką i szybko dojechał do Luwru. Tak więc obraz był strzeżony aż do ukończenia, ale nie postanowili powiedzieć o tym, co się stało.

Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b