FANDOM

Szybcy i zakurzeni
Szybcy i zakurzeni
Numer odcinka.: 66
Tytuł oryginalny (angielski): Fasters and dusters
Sezon: 4
Data: 26.04.2012
Poprz. Odcinek: Kontrola świata
Nast. Odcinek: Na tamtym świecie

Szybcy i zakurzeni to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

  • Jasiu
  • Hammer Bro.
  • Tornado
  • Klasa Jasia - szesnaście z nich brało udział (numery): 2,3,4,6,8,9,10,12,13,14,15,17,18,19,20,21

OpisEdytuj

W klasie zostało znów coś ogłoszone, tym razem jednak jest to wielki wyścig. Chodzi w nim oto, że trzeba zbudować przez tydzień swój własny pojazd i tylko 16 osób miało przyjechać na górkę niedaleko bloków, by tam wystartować. Tak więc w ciągu tych siedmiu dni każdy zrobił maszyny swojego rodzaju i by nie oszukiwać, to na miejscu były sprawdzane ich pojazdy, a dodatkowo każdy mógł mieć 3 gadżety, by użyć podczas drogi i jeszcze każdy miał środki bezpieczeństwa. Teraz każdy przebył wyznaczoną trasę poniżej, a w niej było dużo oszustw i wypadków, na szczęście bez obrażeń. W końcu docierają do mety - stacji benzynowej, gdzie są puchary za 1, 2 i 3 miejsce. Niestety był remis, przez co Jasiu i Agnieszka[1] dostają puchar o 1 miejsce i nie mogą się dogadać kto go weźmie.

Trasa jazdyEdytuj

Wszyscy zaczynają na górce od bloków i jadą po ulicy Karola Libelta, aż do skrzyżowania przy kościele. Teraz jadą przez ulicę sportową i zataczają kółeczko przy stadionach i jeżdżą między blokami, po czym znów muszą dojechać na ulice sportową. Każdy z nich jedzie teraz do osiedla i następnie do osady i przez tą drogę niedaleko tzw. "hali", aż do dworca. Wszyscy się zebrali w szkole by zobaczyć ich przejazd przez boisko. Niestety teraz trzeba się ciasno ustawić, by przejechać. Teraz liczyły się sekundy do tego, że przejadą przez rynek i dojadą do stacji benzynowej.

Przypisy

  1. Pewnie skrytykuje to wszystko