FANDOM

Ulepszony plac zabaw
Ulepszony plac zabaw
Numer odcinka.: 70b
Tytuł oryginalny (angielski): Improved playground
Sezon: 4
Data: 28.04.2012
Poprz. Odcinek: Operacja: piłka
Nast. Odcinek: Krótkie wakacje

Ulepszony plac zabaw to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Cała trójka podobnie jak te dziewczyny wyżej są na placu zabaw, lecz w innych ich częściach, ale nieraz razem coś zrobią. Jasiu myśli o ulepszeniu tego placu, bo za mało tu atrakcji. Gdy tylko dziewczyny sobie poszły, cała trójka bierze się do pracy. Najpierw zaczęli wymieniać niepotrzebne i zepsute części, a potem wszystko wysprzątali. Po jakimś czasie do Hammera Bro. przywiezione zostały części do budowy i teraz trójka robiła inne rzeczy. Hammer Bro. ze swoją maszynką kładł części w odpowiednie miejsca, Jasiu wszystko łączył, a Tornado pomagał tym dwóm oraz wymyślał pomysły. Tak przez całą noc zbudowali, by następnego dnia wszyscy mogli się nieźle bawić. Te same dziewczyny przyszły jak zwykle, by zobaczyć co oni ciekawego odmalowali i zobaczyły wszystkie fajności, o których zawsze sobie myślały. I tak wszyscy się fajnie bawili przez cały dzień, a Hammer Bro. pomyślał o zrobieniu czegoś nowszego i tak właśnie zrobił, stwarzając wielką trampolinę, która odbija na 20 metrów. Wszystko było fajnie, lecz wszystko kiedyś się znudzi.

Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b