FANDOM

W górę!
W górę!
Numer odcinka.: 78a
Tytuł oryginalny (angielski): Up, up and away
Sezon: 4
Data: 2.05.2012
Poprz. Odcinek: Kanciasty ból
Nast. Odcinek: Dżunglowa przygoda

W górę! to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Nasza trójka jest coraz bardziej znana i przez to paru porywaczy się zainteresowało wynalazkami Hammera Bro. bo myślą, że mogą sprzedać je na czarnym rynku za wielką cenę. Tak więc kiedy śpią, porywacze mają sprzęt do wydobycia wynalazków Hammera Bro. i przez to biorą kilka prototypów i nieudanych wynalazków. Następnego dnia Hammer Bro. już wiedział co się stało z kamer, które nagrywały i przez to powiedział Jasiowi i Tornadowi, że mają odzyskać jego wynalazki lecąc helikopterem. Kryjówka porywaczy znajdowała się poza miastem, więc trochę to zajmie Jasiowi i Tornadowi. Kiedy już dolecieli na miejsce wysunęli magnes, lecz wynalazki były w piwnicy, więc ktoś z nich dwóch musi zejść na dół i je zaciągnąć na zewnątrz. Do tego jednak poszedł Tornado, bo do niego nic nie jest ciężkie. Ale niestety nie jest też dyskretny, przez co porywacze go zauważyli. Szybko załadowali na magnes helikoptera, lecz porywacze też mieli taki przez co rozpoczął się powietrzny pościg. Szybko zadzwonili do Hammera Bro. który przewidział tę sytuacje, przez co zadzwonił po policję. Po wylądowaniu, Policja była wdzięczna trójce za schwytanie tych porywaczy.

Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b