FANDOM

Wielka Gołaniecka zagadka
Wielka Gołaniecka zagadka
Numer odcinka.: 73
Tytuł oryginalny (angielski): The big secret of city
Sezon: 4
Data: 30.04.2012
Poprz. Odcinek: Bohater drewnianego piórnika
Nast. Odcinek: Wersja LEGO

Wielka Gołaniecka zagadka to odcinek specjalny w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Jasiu dostał ważne zadanie w klasie, mianowicie odkryć jakąś wielką zagadkę lub ciekawostkę, której nikt nie zna. W domu Hammer Bro. odmówił współpracy, bo Jasiu musi sam jeden znaleźć zagadkę, a jednie co mu dał to aparat i czapkę detektywa. Jasiu więc poszedł w miasto, by szukać tego co musi, a dodatkowo Tornado go śledził i mówił Hammerowi Bro. co on takiego robi. Nic jednak Jasiowi nie udało się znajdywać, chodziarz odwiedzał nieznane mu zakątki. Nagle coś mu przyszło do głowy, ma zamiar przepłynąć całą strugę gołaniecką, ale nie wie, co zrobić z tunelami. Już wie co zrobi, będzie szedł brzegiem tej strugi, bo nie chce się zmoczyć, tak więc czeka go 28 kilometrów, ale to ma być tylko z Gołańczy, to zajmie mu tylko parę kilometrów. Tak więc po kilku godzinach ma już masę zdjęć, ale to mu nie starcza, więc chce jeszcze sobie coś poszukać. Nic mu nie przychodzi do głowy, ale po chwili wpada na to, by sfotografować nieodwiedzane części, na przykład pola, bo może tam się kryć wiele ciekawego. Tak więc po całym dniu błąkania się po okolicach miasta, wraca do domu, by przedstawić jego dzieła Hammerowi Bro. A następnego dał zdjęcia do szkoły i dostał wielką nagrodę.