FANDOM

Zrozumieć pieniądze
Zrozumieć pieniadze
Numer odcinka.: 69a
Tytuł oryginalny (angielski): Understanding money
Sezon: 4
Data: 28.04.2012
Poprz. Odcinek: Dar do świętowania
Nast. Odcinek: W harcerstwie

Zrozumieć pieniądze to odcinek w Jasiu, Hammer Bro. i Tornado.

PostacieEdytuj

OpisEdytuj

Jasiu i Tornado zgłębiają się w pieniądze, mianowicie myślą sobie co dzięki tym papierowym cudeńkom mogą zrobić i osiągnąć. Zebrali wszytko co mieli i bardzo się im przyglądali, by spróbować coś wymyślić. Już wiedzieli co zrobią, mianowicie podwoją tę uzbieraną sumkę. Ich planem było kupienie coś, trochę przerobić, by wyglądało na droższe i sprzedać za 2 razy tyle na wyprzedaży. Plan po raz pierwszy się udał i cieszyli się z sukcesu, lecz nadal zgłębiali się w pieniądze. Hammer Bro. im zaproponował zebranie każdego banknotu i monety z każdej waluty, Jasiu i Tornado od razu się zgodzili na ten pomysł, mogli skolekcjonować każdą walutę. Hammer Bro. miał gotową gablotkę na ich skarby, a poszukiwaczom dał <jak zwykle> bolid do latania po państwach i zbierania, lecz nie było to takie proste. Wiele państw nie zgadzało się na bezpośredni wywóz pieniędzy, nawet jeśli chodzi o kolekcjonowanie ale znając Jasia i Tornada zawsze coś wymyślili. W końcu po kilku dniach udało im się zebrać, a gablotka znajdowała się w laboratorium.

Sezon 3 Sezon 4 Sezon 5
61a 61b 62a 62b 63a 63b 64a 64b 65a 65b 66 67a 67b 68a 68b 69a 69b 70a 70b
71a 71b 72a 72b 73 74a 74b 75a 75b 76a 76b 77a 77b 78a 78b 79a 79b 80a 80b